3 Mart 2013 Pazar

SHAPES FOR WOMEN İLE FORM TUTMA VAKTİ


Her kese dolu dolu hareketli günler...Shapes Dikmen

Geçenlerde arkadaşımla zayıflamak üzerine muhabbet ederken, kendisinin on beş gündür bir spor merkezine gittiğini ve çok memnun olduğunu söyledi.
 Altı gün boyunca sadece yarım saatlik bir süreyle yer ve spor aletleriyle hareketler yaptıklarını, bunun sonucunda da vücudunun yavaş yavaş şekillendiğini söyledi..
Yarım saat spor yapıyorsun ve vücudun şekilleniyor, Allah Allah, nasıl oluyor ki bu? dedim.
Akşam eve gidince eşime bu olaydan bahsettim.Malum kendisi bu işin ilmini görüp, derslerde anlatan kişi.
Onun da ilgisini çekmiş olacak ki -yarın gider bakarız o zaman, dedi. Ben pek ihtimal vermedim..
İş çıkışı bana sürpriz yapıp yanıma geldi ve gittik..
Kapıda ki bayanların benim ilkokul arkadaşım ve ablası olduğunu görünce şoke oldum..2 yıldır görmeyince..
Meğer emekli olunca 15 gün önce Shapes For Women'ın Dikmen bayiliğini almışlar..
İçerisini gezdik ve gördük.Eşime de bilen gözlerle bakmasını ve yorumlarını sordular..
Tabii ki de beğendik. Çok hoş döşenmiş, sadece bayanların kullanabildiği, ozon saunası, masajı, platesi, piloxingi olan güzel bir mekan..
Ben de hemen ertesi akşam başladım..
Önce kilo, beden ölçümleri alındı. Her hangi bir sağlık sorunum olup olmadığına dair form dolduruldu.
Yapılan incelemeler sonunda: Kilo: 79.800 (maaşallah aynalar beni ne kadar zayıf gösteriyormuş meğer=)),
Vücudumdaki kas fazla, yağ az ve su oranı fazla çıktı.Yani bu demek oluyor ki benim vücudumda atamadığım ödemlerim var..Ben bu nedenle kilo veremiyorum..En büyük düşman hareketsizlik..
Her kesin de bildiği gibi bir BEDEN KİTLE ENDEKSİ olayı var..
Bu endekse göre ben HAFİF ŞİŞMAN oluyorum..
Hesaplaması da şöyle: Boyunuzu 2 kere kendisiyle çarpıp, şu anki kilonuza bölüyorsunuz..
Yani rakamsal olarak açıklarsak: 1.70*1.70 =3.4 , 79.800/3.4= 23
Aşağıdaki tabloda çıkan sonucun değerlendirmesini bakıp benim HAFİF ŞİŞMAN olduğumu görebiliyorsunuz..
Zaten SHAPES FOR WOMEN internet sayfasını ziyaret ettiğinizde bunların hepsini ve daha fazlasını bulabilirsiniz..
Beden Kitle İndeksi BKİ; vücut ağırlığının (kg), boy uzunluğunun metre cinsinden karesine bölünmesiyle hesaplanıyor. İdeal ağırlık ise ulaşılmak istenen BKİ'nin, boy uzunluğunun karesi ile çarpılmasıyla elde ediliyor.

Değerlendirme:
19'dan küçük: Çok zayıf
20-25 arasında : Normal kilolu
25-30 arasında: Hafif şişman
30 ve üzerinde: Şişman (Obez)
40 ve üzerinde: Aşırı Şişman (Morbid obez )


İlk iki gün akşamları gittim ama son iki gün sabah erkenden gittim. Böylesi daha iyi oldu. Çünkü, akşam evde olmak için zamanınız oluyor..
Ama işin acısı yeni yeni çıkmaya başladı ki sormayın..
Sabah kalkınca eşime ilk sorduğum soru ben uyurken sırtımı mı tokaçladılar oldu.. 2 yılın acısı..
İnşallah zaman içerisinde bunlar da kalmayacak ve ben yaza gayet fit girebilicem.
Eğer merak eder de bakmak isterseniz bir   tık   kadar yakın...
Şu günlerde kampanyaları var duyrulur..
Size en yakın bir Shapes mutlaka vardır..
Faydalanmak isterseniz Shapes Türkiye sayfasından üyeler için yönlendirdikleri diyetisyen doktorları bile var=) Ne hoş değil mi? Birileri bizi harekete geçirmek için uğraşıyor..
Haydi hanımlar hareke geçme zamanı..=)))
Hepinize koccaman  sevgiler, kımıl kımıl bol hareketli günler...

DON'T EAT BE FİT demiş atalarımız..

2 yorum:

  1. Yorumunuz, düşünceleriniz ve samimiyetiniz için çok teşekkür ediyoruz.

    Shapes For Women Türkiye Merkez
    www.shapesturkey.com

    YanıtlaSil
  2. ben günlerdir yaptığım sporların ve merkezdeki arkadaşlarımın bizlere yardımcı olmak verdikleri cabalar karşısında kayıtsız olamazdım. ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil