3 Mart 2013 Pazar

SEPHORA OJELERİM #2

MERHABALAAAR...
Sizlere daha evvel ki yazılarımda SEPHORA'dan indirim zamanında kaptığım ojelerimi tanıtmayı düşündüğümü söylemiştim..
Ancak bir türlü fırsat  bulup seriye bağlayamadım kendimi..
Sonunda böyle olmaz dedim ve bugün ikinci ojemi anlatmak istedim..



Bu ojem de diğerleri gibi renk olarak çok hoş..
İnsanın sürerken yüzünü güldürüyor..
Çocukken yediğimiz pamuk şekerler gibi sıcacık..


 Sürmesi öyle kolay ki hemen sürebiliyorsunuz.. Rengini tek katta bile gösterebiliyor..Bence hafif uzun tırnaklarda çok daha iyi duruyor..


Asetonla çıkarırken hiç zorlanmadım. Bulaşmadan kolaylıkla çıkarabildim..
Eğer moraliniz bozuk ve tırnaklarınız hoşunuza gitmiyorsa bu tondaki ojeler inanın çok iyi moral kazandırıyor..
Her zaman ki gibi sevgiler ve bol renkli güzel günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder