15 Mart 2013 Cuma

OZON SAUNA MACERAM=)

 Merhabalar herkese,
Daha önceki yazılarımda spora gittiğimi, ciddi anlamda zayıflamayı ve sağlıklı kalmayı kafama koyduğumu yazmıştım. İnanın hiç de yemekten sonra zayıflamayı düşünmedim dersem yalan olur..Aynen alttaki hatunlar gibi yapıyordum.. SHAPES DİKMEN hayatıma girene kadar öyleydi. Filler gibi ye, sonra da hareket etme ama zayıflamayı düşün.. İyi ki bu spor merkezini açmış..Zaten hergün yapılan sporun ardından bir daha çok yemek mi tövbe diyorsunuz. Yerken insan bu kadar yorulmuyor ya o yüzden iyi geliyor yemek yemek..
8 Mart Dünya Kadınlar günü sabahında spora SHAPES DİKMEN' de olduğumu yazmıştım. O gün 30 dakikalık yoğun bir hareketlilik sonrasında terlerim kurumadan ve duş almadan Ozon Saunaya girip çok güzel ter attım. Vücudunuzdaki her noktaya ozonun ulaştığını hissediyorsunuz. Makine önceden ısıtılıyor ve 60-65 dereceye ulaşması sağlanıyor. Spordan hemen sonra vakit kaybetmeden 20 dakika boyunca içinde bekliyorsunuz. Ama ne bekleme..Ben hiç bu kadar ter atacağımı düşünmedim. Yıllardı yazlığa gittikçe her gece Güre kaplıcalarına gidip hamamlarda ter atardım. Alışkın olduğum için normal terlerim diye düşünüyordum. Hiiç de öyle değilmiş. Makinenin içinde havlu üzerinde oturuyorsunuz. Elleriniz yanda oluyor. Kafanız dışarıda kalıyor ve içerideki buhar dışarı çıkmasın diye boyun etrafınız havlularla sarılıyor. Durum böyle olunca da gel de terleme.. Amman bir kir çıkıyor bir kir çıkıyor anlatamam.. Hamamdaki natırlar bile böyle kir çıkaramazlar. Kendi kendilerine döküldü ölmüş derilerim. Yılanların deri atması gibiydi aynı..

Bakmayın siz burada böyle boynu bükük durduğuma =)
20 dakikanın ardından saunadan çıkınca süper bir rahatlama hissediyorsunuz. Bütün organizmanız etkileniyor. 
Yaklaşık 2-3 saat boyunca duş almıyorsunuz ki bütün hücrelerinize ozon işlesin diye..Tek kelimeyle fevkaladenin fevkindeydi. Faydaları saymakla bitmez..Merak ederseniz işte telefon numaraları.. Selamımı söyleyin yeter.. Hoşçakalın, sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder