11 Mart 2013 Pazartesi

CECİLE OJEM


Selamların en güzeli üzerinize olsun sevgili takip edenlerim,
Bunca zamandır güzellik salonu olan bir kadınım, bu kadar çok oje sürdüğümü hatırlamıyorum..Ne olduysa bu bloğu çıkardıktan sonra oldu..Neredeyse hemen her gün oje tazeliyorum.. Bu duruma eşim bile şaşırdı..Çünkü, ellerim sürekli yıkanmaktan tırnaklarımdaki ojelerim bozulur veya manikür sırasında aseton değince silinirdi ki ne kadar dikkat edersem edeyim..Artık alıştım ve ojelerim çıkınca hemen yenilerini sürüp post hazırlıyorum..
Bu gün sürdüğüm ve daha bozulmamış olan ojem yine sevgili BEGUUMMY nin gönderdiği CECİLE marka oje..Numarası yazmıyor maalesef üzerinde..Rengi buz mavisi tonunda çok beğendiğim bir ton..Spor kıyafetime de uydu..Ayrıca bu benim ilk Cecile ojem oldu..Bunu da belirteyim dedim.. beggummy'e sevgilerimle...






Aslında bu fotolarda amacım göz kalemimin ve ojemin renginin ne güzel uyduğunu göstermekti ama sanki göz masajı yapıyormuşum gibi çıkmışım...Ben de bozmadan yayınlamaya karar verdim..Umarım beğenirsiniz birazcıkta farklı olalım değil mi ama..
Hepinize güzel mi güzel bir hafta diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder