11 Mart 2013 Pazartesi

NYC GÖZ KALEMİM

Merhabalaarrr,
Bu gün bana bir haller oldu ve günün ikinci yazısını  yazmaya başladım.Tabi ki bu yazıyı yazmamdaki sebep dün akşam eşim ve oğlumla beraber gittiğimiz PANORA'daki WATSONS mağazasından aldığım NYC göz kalemi oldu.. Biz hatunların asla vazgeçemediğimiz bir şey bu göz kalemleri..Sayısını ve renklerini bilmeyiz ve sanki ilk defa görmüş gibi aynı renkten bir kaç tane alırız..Benim yaptığımda aynen bu oldu..Rengine bayıldım ve hemen aldım eve bir geldim ki yakın tonda iki tane daha varmış..Mağazalardaki ışık düzeninden olsa gerek gözüme çok farklı görünmüştü..Ama yine de pişman değilim çok hoşuma gitti..Ojemle de uyumlu oldu..Bayıldım tonuna..

Ben her zaman kahverengi gözlerde bu tonları çok beğenirim ve yakıştırırım..Rengi lacivert diye aldım ama çok farklı çıktı..İyi ki de öyle olmuş..




 Boyu da tam bir karış..Yıllarca çok rahat kullanabilirim..Tabii bitmesin diye başkalrını da kullanırsam.. Yıllar evvel Christian Dior lacivert göz kalemi almıştım..Kaybettiğimde çok üzülmüştüm tonu buna benziyordu..Dilerim bunu kaybetmeden bitiririm..





 Sürerken gözüme renginin iyice belirgin çıkması için çok bastırdım..Biraz daha yumuşak olabilir miydi? acaba? diye düşündüm..Gözlerim biraz acıdı..
Benim göz altlarım ne kadar kuru olursa olsun altına göz kalemi süremem, hemen akar.. Özellikle göz altıma sürdüm en ufak bir akma ve bulaşma olmadı..Bu yüzden çok başarılı buldum.. Dilerim akşama kadar bu devam eder...
 Yanılmıyorsam fiyatı 4 tl'ye yakındı ..Diğer serilerini ve renklerini de almayı düşünüyorum..
Numarası 924 In The Navy..
 Bakalım sizler de beğenecek misiniz?
Kucak dolusu sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder