10 Mart 2013 Pazar

MISSHA MASKEM #2

Merhaba benim sevgili takip edenlerim,
Bu gün sizlere uzun zamandır yapamadığım bir maskeyi MİSSHA PURE SOURCE SHEET MASK ALOE'yi yapayım dedim..
Biliyorsunuz Missha artık Türkiye'de de var. İstediğiniz bütün ürünlerini on- line olarak sipariş verebiliyorsunuz..



Maske paketinin içinden tek kullanımlık yüz şeklinde ve doğal pamuk lifinden yapılmış bir bez maske çıkıyor.


Gözleriniz, burnunuz ve ağız çevrenize uygun kesilmiş biçimde delikler var..Yüzünüz temizken uyguluyorsunuz.



 Maskeyi uygulamada zorluk çekmiyorsunuz.
Çok rahatlatıcı bir ferahlık hissi veriyor.
Yüzünüzde 15-20 dakika bekletiyorsunuz..Zaten kurumaya başlayınca anlıyorsunuz çıkarmanız gerektiğini..Elinize bulaşan sıvıdan boyun ve dekoltenize de sürebilirsiniz..Ben öyle yaptım..


Ben yüzüme ağda uygulaması sonrası yaptım maskemi ve bütün gün kalabilen bir kızarıklığım olmadı..Cildim o kadar yumuşak oldu ki yanağımdan makas alasım geldi.....Kendimi Ramses mumyası gibi hissettim..Ama olsun her şeyi sizler için yaptım..Kendim için yaptıysam ne olayım=) 
Yüzünde kızarıklık ve tahriş olanlar için harika bir maske..Bence denemeye değer..
Eğer siz de almak veye bilgi edinmek isterseniz hafifçe bir TIK TIK ...
Güzel günler sizlerle olsun... 



MISSHA Source Pure Plaka Maske (Aloe) Çoklu Dil
Yüz maskesi Aloe vera
Cildinize bol nem verirken cildinizin su ihtiyacınıda karşılar.Kuru,deforme olmuş cildi canlandırır sağlıklı bir cilt oluşmasını sağlar.Anti oksidan koruma sunan özellikle güneşe maruz kalmış yıpranmış cildi yatıştırır,iyileştirir,gençleştiri.
ÖZELLİĞİ
Aloe vera güçlü etkisiyle cildi iyileştirir,güneş yanığı ve tahriş olmuş cildi rahatlatır ve onarır.
Derideki gözenekleri onarır,nem ve besin sağlarken cilde daha parlak ve yumuşak doku olmasını sağlar.
Cildin 4 kat daha fazla su emmesini sağlar.
Derideki ölü cilt hücrelerini onarır aktif hale gelmesini sağlar,kir ve enfeksiyon oluşmasını sağlar ciltde .
Antioksidan koruma sağlar.
Zarar görmüş doku hücrelerini iyileştirir ve hızlandırır.
Yeni cilt dokusunun yenileme ve büyümesini teşvik eder.
Cildin gergin sıkı ve elastik olmasını sağlarken derinin sarkmasını engeller.
Kırışıklıkları ve ince çizgileri onarır bakım yapar oluşmasını ve yaşlanmayı engeller.


NOT: Yukarıdaki bilgileri Missha'nın kendi sitesinden temin ettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder