3 Mart 2013 Pazar

DÜNYALAR ŞİRİNİ BEAUTYBLENDER'LARIM!!


SELAMLAAAR,,
Eğer makyaj yapmayı ve onunla ilgili her malzemeyi kullanmayı istiyorsanız imkanınız varsa elde etmek isteyeceğiniz bir yardımcı malzeme..
Hani bir laf vardır ''alet işler, el övünür ''. Bu kelime bu süngere uyuyor bana göre..Ben bu cicişlere aralık ayında kavuştum..Kendileriyle bir çok yerde karşılaştık..Uzun bir merak ve takip sonrasında almaya karar verdim.. İyi ki de almışım.. Tam bir HER İŞ AMCA yani her şeye yarıyorlar..Krem, makyaj bazı, fodöten, kapatıcı, likit allık vs. her şeye kullanabiliyorsunuz.. Özellikle doğallıktan yanaysanız..Yüzünüze öyle güzel dokunuyor ki hissetmiyorsunuz..İşte böyle..Sanırım kızım için de sipariş vereceğim..Görünce öyle bayıldı anlatamam.. Söylediği cümle - o ha! inanmıyorum, bu ne güzel birşey anneeee..ben de istiyorum..oldu..Zamane gençliği..
Ben indirim olduğu için combo paketten sipariş verdim..Kutunun içinden iki adet sünger, bir adet yıkama sıvısı çıktı..

O kadar çok kullandım ki en sonunda post hazırlamaya karar verdim..Yıkamadan önce resimlemek istedim..                                                                                                                          
                                                                 Bu kadar kirlenince temizlemekte zorlanırım diye düşündüm..
İki kere sabundan pompaladım..Suyun içinde mıncıklaya mıncıklaya yıkadım..
Ama hiç de zorlanmadan temizlendiler..Yıllardır makyajı hem kendisine hem de başkalarına yapan birisi olarak böyle bir ürüne sahip olmak gerçekten çok hoş..Ben şahsen diğer kullandığım makyaj süngerlerinin hikaye olduklarını gördüm.



                                                               Elime alıp yıkarken mıncıklamak o kadar hoşuma gidiyor ki anlatamam..Zaten bu kadar kirlenip bir o kadar kolay temizlenmesi süper..





Temizleme tasının içine ılık su koyunca daha çabuk oluyor temizlemek..





Benim müşterilerime kullandığım ürünler profesyonel fondöten ve kapatıcı olduğu için suyu bir kaç kez değiştirmem gerekti.
Normalde günlük kullandığım ürünleri temizlerken çok kolay.. Hoop bitivermiş..





Ben bu fotoları çekerken yanımda müşterim de vardı..
Ürüne ayrı bir hayranlık gösterdi..
Temizlendiğini görünce de daha da şaşırdı..
Çünkü, temiz olacağını düşünemedim, dedi..


Nasıl da güzel bir rengi var değil mi? ama..Pamuk şeker gibi..

Kullanmadan önce bir hafta evden işe işten eve benimle geldi..
Kullanmaya kıyamadım..
Sonra baktım böyle nereye kadar gidecek, kullanmaya ve benimle yaşlanmasına karar verdim..




Geçenlerde makyaj yaparken müşterimin hızması vardı bir parça ucundan koparttı.
İçim cız etti..Ama yapacak bir şey yok...
İşe devam..
Paketin içindeki diğer eşini kullanma kıyamıyorum..Bakalım nereye kadar gidecek...
Suyun içine girip çıkınca kos kocaman oluyor ya bayılıyorum..

Hormon verilmiş bıldırcın yumurtası gibi aynı..


Ben alırken indirim vardı hala var..
Monzalime.com sitesini bir ziyaret edin derim..
Sahibesi çok cici bir bayan..
Sipariş sırasında ve sonrasında bir çok kereler kendisiyle telefonda görüştük..Az kalsın akraba çıkıyorduk o denli yani=))


Umarım yazdıklarım ilginizi çeker ve yorumlarınızı benimle paylaşırsınız..
Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder