16 Şubat 2013 Cumartesi

YVES ROCHER'CİKLERİM

Merhabalaar
Bundan sonra kullandığım rimelleri sizlere anlatmak istiyorum..Tanıtacağım rimeller benim makyaj çantamda sürekli taşıdığım ve çok memnun kaldıklarım..  Bu rimeli Yvess Rocher reklamından etkilenip aldım..Geçen sene tanıtım amaçlı olarak indirim yapmışlardı..Ben de fırsatı değerlendirip 2 adet aldım..Siyah ve lacivert renklerini aldım..

Biliyorsunuz Yvess Rocher ürünleri doğal yapısıyla dikkat çekiyor..
Fırçanın şekli biraz kalın ve kirpikleri uzun olmayanlar sürerken zorlanabilir..
Her teli ayrı ayrı boyuyor..

Ben ince fırçalı olanları da kullandım..Onları sürerken kirpiklerimin dibinden başlayıp ucuna gidene kadar rimel bitiyor..Ama kalın fırçalı olanlarda böyle bir sıkıntı olmuyor..
Tek hamlede iş tamam..

Sağdaki fotoda üç kere sürülmüş hali..



Rimelin kirpiklerimi sanki kıvırıcı kullanmışım gibi hava yaratması için hiç zorlanmadım..
İlk katta hemen oldu..


.



Bence bu ürün kıvırma dolgunluk vermede çok iyi..

Kullanmak isterseniz benim kadar memnun kalırsınız..





Fiyatı yanlış hatırlamıyorsan 30 tl civarındaydı..Ama şimdilerde fiyatı on line sitesinde 44.90 tl'den 37.52 tl'ye inmiş..
Bakmak isterseniz bir tık kadar yakın..

Kucaklar dolusu sevgiler..


GENÇ KIZ SIĞINMA EVİ İÇİN DESTEKLERİNİZİ ESİRGEMEYİN..:: http://www.genckizsiginmaevi.org/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder