9 Şubat 2013 Cumartesi

MİSSHA MASKELERİM (1)

                                       Herkese merhabaaa=)

                                     - Yeni aldığım Missha maskemi denedim ve sizler için kendimi feda ettim..           İyi ki de feda etmişim çok hoşlandım doğrusu..=)


-Maske paketinin içinden yüz şeklinde tamamen organik kotondan bir mask çıkıyor.. 

- Elime aldığımda fotoğrafını çekmek istedim fakat içindeki sıvı çok fazlaydı ve hep aktığı için çekemedim:(






-Yüzümüz temizken tonikleyip maskemizi cildimize yerleştiriyoruz.

-Yaklaşık 15-20 dakika kurumasını bekleyip maskeyi yüzümüzden alıyoruz.

- Cildimizde maskeden geriye jel şeklinde biraz kalıntı olabiliyor.

- Parmaklarımızla fazla bastırmadan masaj yaparak yedirebiliyoruz.

- Kesinlikle suyla veya başka şekilde temizlemiyoruz.











-Hiçbir işlem yapmadan nemlendiricimizi sürebiliriz veya makyajımızı yapabiliriz.









Ürün hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz : BUYURUN O ZAMAN!=)

KULLANICININ NOTU: - Eğer maskeyi akşam kullanmak isterseniz yarım gün kadar buzdolabında serinletip öyle kullanın. Çünkü, hem cildiniz çok rahatlıyor hem de daha gergin oluyor.. Size kalmış..
- Maskeden önceki cildim ve sonrası resimlerini çektim fakat yeterli netlik olmadığı için yayınlayamadım..
- Bir sonraki maske denememde bu sorunu halletmeyi umuyorum.. =)







1 yorum:

  1. Bu tarz mskeleri çok seviyorum ben. Çok pratik oluyorlar. Yıkanmaması da ayrıca çok güzel =)

    YanıtlaSil