14 Şubat 2013 Perşembe

SALLY HANSEN OJECİKLERİMM..=)

Merhabalar....
Uzun zamandır düşündüğüm fakat yapmaya fırsat bulamadığım oje tanıtımı dosyamı açıyorum...Tırnağımda mutlaka oje olur ama resmini çekmeyi unuturum ve silince aklıma gelir.. Bu gün öyle yapmadım ojemi sizler için sürdüm ve hemen fotoladıııımm. 
Bugün sürdüğüm Sallly Hansen ojemi bana arkadaşım Amerikadan gelirken aldığı ve hediye ettiği ojelerden bir tanesi.. 
Severek  ve beğenerek kullanıyorum.. Yaklaşık bir yıl oldu kullanalı ve hiç bozulmadı..
 Ojenin numarası  17 İNFİNİTE NATUREL..
 Rengi somon ve pembe arası..Sanki tırnak rengi gibi -ki ben severim böyle renkleri..





Ojenin fırça yapısı güzel.. Hafif düz bir fırça ve yuvarlak kesim olmadığı için sürmekte zorlanmıyorsunuz.. Hemencecik tüm tırnağa tek seferde sürülüyor.. Kuruması için çok fazla beklemeniz gerekmiyor..Özellikle tek katı ince  sürüp 1 dakika bekledikten sonra ikinci katı sürerseniz -ki her ojede böyle olmalıdır, hemen kuruduğunu görebilirsiniz..




Bunları Türkiye pazarlarında pek görmedim.. Veya geldide ben kaçırmış olabilirim..



Tırnakta kalma süresi ise gayet iyi.. Özellikle benim gibi yoğun çalışan bayanlar için kalıcı bir oje..




Bazı zamanlarda kırmızı ya da koyu renk sürmek istemeyiz ya, bu renk bence günü kurtarabilen bir ton ve çok sportif duruyor..
Fiyatına gelince, belirttiğim gibi hediye olduğu için bilmiyorum ancak ülkemizde satılan Sally Hansen ojeler 20 tl yi geçmiyor.
İndirimli satılan sitelerde-ki geçen ay    Markafoni.com    dan aldım tanesi 7-8 tl arası değişen fiyatlardaydı.. Onların da postunu hazırlamayı düşünüyorum en kısa zamanda..

Bizde ojelerin durum değerlendirmesi böyle.. Sizde nasıl..Pamuk eller klavyeye canlarııııımm..=)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder