17 Şubat 2013 Pazar

MARKAFONİ.COM DAN ALDIKLARIM


 Herkese merhaba...
Daha önce belirttiğim gibi Sally Hansen ojeciklerimin tantımına devam ediyorum..
Bu gün anlatmak istediğim ojeciğimi yıl başı öncesi  Markafoni.com  sitesinden sipariş etmiştim..





 Ürünlerimin gelmesi 1 haftadan fazla sürdü.
Nedeni ise tedarikçi firma tarafından ürünlerin tedarik edilmesiydi..
Zaten böyle bir durumu size sipariş verirken belirtiyorlar..
Pek sıkıntı olmadı. Ama merak işte beklemek yoruyor....




Daha önce bir kaç kozmetik mağazalarında bakmıştım ve renkleri hoşuma gitmişti..
Bir birlerine çok yakın renkte gibi duruyorlar ama tırnakta öyle olmadığını gördüm..
Açık tonda olanları french manikür için seçtim..
Özellikle yaz aylarında çok rahat kullanılacak tonlar..


 Gelelim tanıtacağım ojeme...



 160 Cherry Red ...
Rengi fotoğraftakinin aynısı olarak geldi..Beni yanıltmadı..İnanılmaz güzel bir çilek tonu..







Fırça yapısı sayesinde çok rahat sürülüyor..
Yassı bir kıl yapısı var..
İlk katta bile rengi ortaya çıkacak kadar yoğun..
İster tek kat ister iki kat sürebilirsiniz..Size bağlı..






Alttaki resimde tek kat sürülmüş halidir..








Gramajı diğer firma ojelerine göre Sally Hansen son çıkardığı ojeler hem fazla hem de boyu gibi adı da uzun..
Zaten adı üstünde Xtreme wear..
Ben bayıldım serilerin rengine..

Fiyatı indirimde yuvarlak hesap 9 tl idi..
Bir de Sally Hansen ojelerinin bir özelliği de uzun süre şişede bozulmadan kalabiliyor..
Tecrübeyle sabittir...


Ya siz beğendiniz mi?
Biliyorsunuz yorumlar önemli..=))




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder