24 Şubat 2013 Pazar

SCHWARZKOPF

Selam sevgili takip edenlerim,
Bloğumu inceleyenleriniz bilir saçlarımdan sürekli dert yanmaktayım..
Onları  başcağzımın tepecağzında taşımak ve durdurmak için epey çaba sarf ediyorum..
Nazlarını çektiğim yetmiyormuş gibi bir de aldıklarımdan memnun kalmıyorlar..
Ya birbirlerine çok sıkı sıkıya bağlanıp ayrılmıyorlar ya da sinirden ayaklanıp yatışmamakta inat ediyorlar..
Vay bana vaylar bana..
Denemediğim ürün kalmadı..
Geçenlerde reklamlarını görüp meraklanıp aldığım bu ürünü deneyeceğim..
Önce tanıtayım, daha sonra da kullanıp anlatmayı istedim..
Bu ürün SCHWARZKOPF un yeni sunduğu bir lotion: GOT2B. SMOOTH&CHİC  ANTİ-FRİZZ LOTİON sonunda arabaya da benzedik ya..
Kabarmaya ve elektriklenmeye karşı losyon muş.
Organik bir ürün değil..
Kimyasal olması benim için iyi zira benim teller anca yatışır..
Kutunun arkasında hayat dersleri de veriliyor: Ne zaman tutumlu olacağını, ne zaman savurganlık yapacağını bil ama savurgan olmak her zaman daha eğlencelidir! Saçına ihanet etme ve got2b smooth&chic kabarmaya ve elektriklenmeye karşı losyon ile ona soylu bir bakım sun. İşte bu eşsiz losyon saçı şekillendirir,pürüzsüzleştirir, elektriklenme ve kabarmayı kontrol altına alarak saça inanılmaz hafif bir yumuşaklık ve parlaklık kazandırır.Isının verdiği zarara karşı saçı korur ve UV koruyucuları içerir, der.







Benim başcağzımın tepecağzımdaki saçları benim kadar düşünen SCHWARZKOPF kimyasalcıları..
Deneyip görücez bakalım..
Vaad ettiği günler yakın mı..

Biliyorsunuz yorumlar çok önemli..Hadi bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder