28 Şubat 2013 Perşembe

YENİ CİCİŞLERİM GELDİİİ=)))

Sevgili   KOYU KIRMIZIM ın yaptığı hediye etkinliğinden çok tatlı bir blog sayfası olan eşim  GEZGİN PORTAKALcığımın bana gönderdiği biribirinden güzel hediyelerim geldi..
Ben de hemen bu yazıyı hazırladım ve yayınlayıp paylaşayım istedim..
Kendisine ve KoyuKırmızım'a kucak dolusu sevgiler gönderiyorum..



Hediyeler gördüğünüz üzere gayet korunaklı gönderilmiş..Taa Antartika'ya bile gidermiş=))


Ay açınca bu güzel lifi karşımda görünce yüzümde güller açtı..Çooookkk cici..


Lifin içindekileri görünce ne güzeller böyle dedim. İçinden bir de küçük notcuklar çıktı..

Bir de demez mi?
-Umarım beğenirsin, diye..
Nasıl beğenmem bakar mısınız?
Ne güzeller!!!
Tabii ki hepsini kullanırım..


Allah'tan son beş yıldır grip olmuyorum ve bunlara burnumu silmek zorunda kalmıcam..
Nasıl kıyarım ben bu mendillere..

Eskaza birinin burnunu silmek için görürsem burnuna kürekle vurabilirim=))
O derece beğendim..
Ben sadece bir tarafı desenlidir diye düşünüyordum..
Açınca ne göreyim her tarafı desenliymiş..
Bayıldım..

Kimse benden mendil istemesin arkadaş, o burunlarınız tıkanmıycak arkadaş!!...





Lush e yolum düşünce katı parfümden alıp denemeyi istiyordum..Gezgin portakal'ım iç sesimi duymuş olmalı..
Kokusu da çok hoş..
Burnuna sağlık..




Bir Boğa kadını olur da kırmızı ve tonunu sevmez miyim?
Pembe ve kırmızı vazgeçilmez renklerimdir..
Tek geçerim..
Hemen denenecekler...





Ben yıllar önce Bolu'dan getirtiyordum..Salonumda da kullandım..
Organik ve doğal olan her şeyi seviyorum...
Yüzüm hassas ve alerjik ama yinede deneyeceğim..
 Kutudan Moonligt Path fregrance mist kokusu da çıktı..Şişe rengi hemen dikkatimi çekti.. Mor asla vazgeçemediğim bir renk..Kokusu da oldukça hafif..Ağır kokmaması benim için daima önemli..
Ayrıca Vailla&almond kokulu bir duş jeli de vardı.. Kokusunu alamadım..Akşam spordan sonra denemeyi düşünüyorum..Eminim bu da güzeldir diğerleri gibi..


Koyukırmızıma böyle meşakkatli bir etkinlik düzenleyip, böyle güzel insanlarla bizleri tanıştırma fırsatı yarattığı için çok çok teşekkürler ediyorum. 
İyi ki varsınız herkese sevgiler....












6 yorum:

  1. Canımm beğenmene çok sevindimm. Hepsi hala kullandığım ürünler ben çok çok memnunum seninde denemeni istedim. Sana hitap edenler ürünler olması beni ayrıca sevindirdi :)
    Parfümün çok hoş hafif kokusu var dediğin gibi.
    Lifi anneme ördürdüm ben pek beceremiyorum da :)
    Hepsini güle güle, iyi günlerde kullanman dileğiyle çok öperim :)

    YanıtlaSil
  2. canım katı parfüm çantama atıldı, kırmızı oje sürüldü, diğerleri daha sonra ki günlere kaldı..Annenin ellerine sağlık çok güzel olmuş..Kıyamam kullanmaya kızımın ceyizine kaldırmayı düşünüyorum..kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Lif ne kadar tatlıymış, modeline bayıldım.. Hediyeler harika, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim canım.. Ben lifin içine lavanta koyup banyo süsü olarak kullanılmak üzere saklamayı düşünüyorum..Çekmeceler için de ideal bence.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Asıl etkinliğime katıldığın için ben çok teşekkür ederim ablacım. Hediyelerinin hepsine de bayıldım. Güzel günlerde kullan =))

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim hayatım..sayende güzel insanlarla tanıştım ..öüyorum..

    YanıtlaSil