7 Şubat 2013 Perşembe

İLK MİM'İM.!!

Bloğumu hazırlarken bana çok yardımcı olan sevgili KOYUKIRMIZI beni geçen haftalarda elim yazı yazmaya alışsın diye mimlemişti. Ama ben fırsatını şimdi buldum, ona teşekkür  ve özürlerimi ileterek cevaplamaya başlıyoruuum..



                                                      Şu an olsa sevinirim...
Bu soruları gece vakti cevaplamaya başladım ve mutfakta ayıklanıp pişirilmeyi bekleyen ıspanaklar vardı. Birisi gelse de benim yerime bunları yapsa ne iyi olurdu valla.. Evi temizlemekten bunların yapılması gecikti biraz maalesef =)

                                                     Şimdi orada olmak vardı..
Ben haftanın salıları hergünü çalıştığım için pek tatil yapamıyorum. Bu nedenle şöyle ayaklarımı uzatacak her yer güzel bana.. Sessiz ve sakin olmak koşulu ile=)

                                                    Nerede o eski günler..
Herkes gibi ben de çocukluğumu özlüyorum..Ama ben çok güzel  bir yerde çocukluk geçirdim.. Devasa çam ağaçları, meyve ağaçları ve havuzları olan bir yerdi.. Kedim, bahçede dolaşan kaplumbağam ve sırtına binip gezdiğim bir köpeğim vardı...Gel de özleme=)

                                                   Neleri özlüyorum?..
Saymakla biter mi ayol.. Çocukluk, bayramlar, her bayram sabahı evin en küçüğü olarak en erkenden kalkıp canım babamın  ve annemin elini öperdim.. Şimdi de yapmaya çalışıyorum ama pek başardığım söylenemez..=)

                                                     Nefret ederim..
Çok bilmişlik taslamaktan, insanların kendileri olduklarından farklı göstermelerinden, ne oldum delisi olmalarından..=(

                                                     Bugünlerde çok dinledim..
Ben bir Funda Arar hayranıyım. Onun şarkılarını dinliyorum.. Ayrıca canım arkadaşım Kültür Bakanlığında solistlik yapan SENEM GÜL'ün -ki çıkardığı CD nin kapak resimlerinin makyajlarını yapmıştım, şarkılarını dinliyorum. Halk müziği seviyorsanız dinleyin derim..=)

                                                      Şimdiki ruh halim..
Gayet sakin ve rahatım da şu ıspanaklar olmasaydı iyiydi.. Sonunda yazıyı bitirip, ıspanakları pişirdiiim=)
Mimlenmek iyi oldu..=) Ben de beni tanıyan bu yazıyı okuyan herkesi mimliyorum..Hadi bakalım kolay gelsin..=) KOYUKIRMIZI' mı öpüyorum..Sevgileer....:=)




1 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablacım. Çok güzel bi yazı olmuş. Amaa blogumda seni bekleyen bir mim daha var unutma onu da =))

    YanıtlaSil