29 Nisan 2013 Pazartesi

NUXE ETTİM=) #1

Merhaba canlar,
Epey zaman oldu yazmayalı..Geldi bahar ayları gevşedi Serpil'in yayları..Aman bir uyuşukluk bir mıymıntılık..Ama artık yeter deyip elime sanal kalemimi aldım ve yazmaya başladım..
Geçen hafta tanıdığım bir eczacı arkadaşım bayisi olduğu NUXE ürünlerini tanıtmak amacıyla cilt bakım günü düzenledi..Ben de göz çevreme kırışıklık giderici krem almayı istiyordum. NUXE ürünlerini de merak ediyordum ve bu olay denemek için bir fırsat oldu benim için..
Aldığım ürün 28 günün sonunda derin kırışıklıkları doldurmaya yarayan, içeriğinde bitki özleri bulunan bir krem..Kalınca bir kalemi andırıyor. Uç kısmında metal bir bilyası var. Arkasındaki tuşa basınca içindeki krem  bilyenin ucuna akıyor ve yumuşak hareketlerle göz, alın ve dudak çevresine yediriyorum. Bu ürünün en bayıldığım tarafı göz altı morlukları ve şişlikleri için buz dolabında bekletilmesi. Her sabah ve akşam düzenli bir şekilde dolaptan çıkartıp buz gibi soğumuş metal ucu göz, alın ve dudak çevremde masaj yaparak uygulamak çok süper oluyor..

 Merakla 28 günlük süreci bekliyorum..Mucize olmayacak ama en azında derin olan kırışıklıklar yumuşayıp toparlanacak diye düşünüyorum..
Göreceğiz bakalım..


















Fiyatı tanıdık indirimi ve peşin ödeme yapınca 100 TL oldu..

 Eğer içinizde denemiş olan varsa benimle ve herkesle paylaşırsa sevinirim..

Mutlu bir hafta diliyorum hepinize...Sevgiler...

2 yorum:

  1. inşallah memnun kalırsınız nuxe çok güzel bir marka bende birkaç ürününü kullanmıştım memnundum :)
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim=) inşallah memnun kalırım..hemen ben de takibe alıyorum sizi.=)sevgiler..

    YanıtlaSil