22 Nisan 2013 Pazartesi

İLK BLOG ALIŞVERİŞİM=)

Hepinize en içten selam ve sevgiler canlarım..


Uzun bir aradan sonra yazıyorum sizlere..Çok özlemişim..Yazı yazamadım çünkü, geçen hafta spor çıkışı iş yerime gelirken çok güzel bir şekilde kaldırımda yürürken düşü verdim.. Nasıl oldu anlamadım ama anladığım zaman yerde boylu boyunca yatıyordum..Etraftan insanlar yardım ettiler ama dizlerimin üzerine düştüğüm için yerden kalkmam kolay olmadı..Her neyse ağrılarını hala çekiyorum..Yine de sporumdan vazgeçmedim..Hem spor yaptım hem de ozon saunaya girdim..Bütün bu aksiliklerle uğraşırken blogları takip ettiğim bir sırada sevgili güzellik kazanı bloğunun sahibi Arzu Hanım bir blog satışı yatığını duyurmuştu..Ben de hep istiyordum böyle blog satışlarından faydalanmayı ve Arzu hanımla mailleştik..Elinde bulunan Lancome ve Nars fondötenlerini satışa çıkardığını duyunca almaya karar verdim. Geçen hafta içinde de ücretlerini havale edip kendisine bildirdim ve hemen o dakika itibarıyla bana ürünleri gönderdi ve ertesi günü Yurtiçi Kargo getirdi.. Kutuyu bir açtım ki ne göreyim istediklerimin dışında bir birinden güzel ve cici şeyler de çıkmaz mı? Yüzümün aldığı ifadeyi tahmin edebilirsiniz. Çok güzel bir jestti..Bu blog olayını o kadar çok seviyorum ki çok güzel ve tatlı insanlarla tanıştım..Fondötenlerin rengi bana biraz koyu geldi ama bunu bilerek sipariş verdim..Biliyorsunuz salonumda gelin makyajı yaptığım için bu tonda ürünlerim az kalmıştı ben de bunları denemek istiyordum güzel bir fırsat oldu benim için..




 Gelen ürünlerin hepsini fotoğraflayıp bir yazı hazırlamak çok eğlenceli oldu .
                                                   Hangi bayan beğenmez ki mor rengi ?
                                                   Bakar mısınız şu kutunun güzelliğine?



 Nasıl da özenle hazırlanılmışlar? Bayıldım..






 Kutunun içinden çıkan güzeller gelinceee..
                                                      Lancome Color İdeal fondöten 045,
                                                      Nars Sheer Glow fondöten Medium1,
                                                      Dairy Fun Bath Powder,
                                                      Goldn Rose Mineral fondöten deneme boyu,
                                                      Flor Mar Dishy parfüm deneme boyu,
                                                      Jean Paul Gaultier deneme boyu parfümü..
                                                      Vichy Normaderm deneme boyu nemlendirici

Hepsi de birbirinden güzeller.İlk önce.
Golden Rosenin mineral fondötenini hemen kullandım.Gayet başarılıydı..Daha önce hiç denememiştim..Ama yenilenen ürünleriyle artık harikalar yaratıyorlar..Denemeye değer..




 İkinci olarak Jean Paul Gaultier parfümü sıktım kokusunu sevdiğim bir parfüm olduğu için dayanmadım ve bitti maalesef..E tabii sahneye çıkar gibi sıkarsan biter..
Diğer parfümü denemedim ama kokladım o da güzeldi.


Vichy nemlendirici de duruyor daha onu da kullanınca yazısını yazarım..
Lila Kutuyu incelerken
Dairy Fun Bath Powder ürününü görüp sipariş vermeyi düşünüyordum Arzu hanım sanki içimi okumuş gibi onu da göndermiş bayıldım ama küvetim yok benim ve bir şekilde kullanmayı düşünüyorum..


 Bir insanın nasıl birisi olduğunu anlamak için onunla mutlaka alış veriş yapmalısın ve Arzu hanım da ne kadar zarif ve düşünceli bir bayan olduğunu gösterdi..

 Nars ve Lancome fondöten benim cilt rengime göre biraz sarı tonda ama ben bu iki ürünü de salonumda müşterilerime kullanmayı düşünüyorum.Bu nedenle renklerinde bir sıkıntı yok.İki ürünü de bir çimdik kullandım bütün elimin üzerine yaydım..İkisinin de kapatıcılıkları gayet iyi.. Hatta nemlendirici veya açık renk fondötenle bile karıştırıp çok rahat kendi cildime de kullanabilirim..Zaten profesyonel makyajlarda hiç bir zaman tek renk kullanılmaz..Kişinin alt tonunu bulup bir kaç rengi karıştırırsanız daha doğal bir makyaj elde edersiniz. Hem de kalıcılığını arttırmış olursunuz..

Lancome şişesi pompalı olduğu için kullanması kolay..
Nars şişesi dökmeli olduğu için elinizin ayarı önemli..Bir anda dökebilirsiniz dikkat etmek lazım ama sorun yok.=)














Uzun süre elimin üzerinde beklettim ve çıkmadılar..Çıkarmak için de bayağı uğraştım. Kalıcı olmaları da ayrı bir güzellik..
Eğer merak edip almak isterseniz memnun kalınacak ürünler..Ben çok hoşlandım kendilerinden..Şimdiden makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum..

Blog satışlarını çok sevdim. Hem blog arkadaşlarını desteklemiş oluyorsun hem de merak ettiğin bir ürünü az kullanıldığı için uygun fiyata alabiliyorsun..
Diğer bir güzel tarafı da Arzu hanım  gibi güzel insanlarla tanışabiliyorsun=)
Ayrıca bana bu bloğu açmamda destek olan Koyu Kırmızı'm'a da çok teşekkür ederim..Onun sayesinde çok iyi ve güzel insanlarla tanıştım..
Hepinize kucak dolusu sevgiler=)...

2 yorum:

  1. Canım ne kadar güzel uzun uzun emek vererek yazmışsın, hepsini güzel günlerde kullan. Blogun en güzel yanlarından biri de çok güzel insanlarla tanışmak,haklısın. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler..çok haklısın bloglar sayesinde çok güzelliklerle karşılaşıyoruz..öpüyorum..

    YanıtlaSil