27 Ocak 2013 Pazar

OJELEŞME ETKİNLİĞİNDEN GELEN İLK HEDİYELERİM.:))


Biraz geç oldu ama bloğumu yeni açtığım için hediyelerimin resimlerini yükleyemedim. Telefonum biraz sorun yarattı. Sonunda resimleri yükledim ve yazıyı hazırlayabildim.
Öncelikle bu güzel çekilişi hazırlayan bakımlıkız'a teşekkür ederim.
Hiç tanımadığı halde benim zevkimi tahmin ederek bana bu güzel ojeleri ve bilekliği  gönderen beggummy'e de teşekkür ediyorum.. Paketleme işlemi gayet sağlam yapılmış ve hiç bir ürün zarar görmemiş.Paketin üzerine güzel bir not yazmış..Sağolsun..


 Gelelim paket çıkan cicişlerime..Toplu olarak çekilenler böyle..


Ayrıntılı olarak görmek isterseniz de şöyledirler..







 Beggummy'nin gönderdiği ojeler benim elimde olmayan renklerden olduğu için severek ve beğenerek kızımla beraber kullanacağız..Bilekliği daha paketi açıp içinden çıktığında takmaya başladım. Ojelerin tırnaklarımda nasıl durduklarını daha sonra çekip yayınlamayı düşünüyorum..Emeği geçenlere sevgiler..




6 yorum:

  1. öncelikle etkinliğime katıldığın için çok teşekkür ederim canım :) çok güzel hediyelerin güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. daha nice etkinliklere inşallah.. öpüyorum..:)

      Sil
  2. Hediyeleriniz çok güzel. Güzel günlerde kullanın. Yazı da çok güzel olmuş ayrıca =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. daha çook yolun başındayım.. canım öğretmenim sayesinde bütün zorlukları aşıcağımızı biliyor ve diliyorum..seni çok öpüyorum.. bütlerde başarılar..

      Sil
  3. Serpilcim gülegüle kullan.Beğenmene ve elinde olmayan renkler olmasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim sağol, blog telaşından gelen mailleri geç cevaplıyorum..Kusura bakma..Öpüyorum..

      Sil