13 Temmuz 2013 Cumartesi

12 TEMMUZ İLK CANPAREMİN, UZUN LOKUMUMUN DOĞUM GÜNÜ..

Her kese en içten sevgilerimle merhaba,
Evet, uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başladım..
Sanırım yaz çarpması yaşadım elim bir türlü bilgisayar klavyesine gitmedi..
Bu gün de önemli bir gün olduğu için yazmak istedim ama ancak çok erken yazamadım..

Bu gün benim biricik kızım uzun lokumun Asude'mizin doğum günü..
Biraz sevinç biraz hüzün..Sevinç, kızım doğdu ve onun büyüyüp 'kocaman' bir genç kız oluşu çok hoşumuza gidiyor..Hüzün, o büyürken bizler de biraz yaş olarak ileri gidiyoruz.. Ne güzel...

Maalesef bu fotoğrafta ki yastık kadar boyu olan kız şimdi koccaman uzun bir lokum oldu..
Tıpkı çirkin ördek yavrusu gibi..

Yukarıdaki resimde Asude daha bir haftalık bir çıtırdı..
Daha 9 aylıkken çekilen bu resimde tabir-i caizse, babasının bacaklarıyla, bacak kadar boyu vardı..

 Çankırı'da görev yaparken gittiğimiz piknikte babasının kucağında uzanmış süt içiyordu..Ama bir kucak boyunu biraz geçikti..1 yaşındaydı henüz..Şimdi de kucağımıza uzanmak ister ve yine sığmaz..Ne zaman sığdı ki zaten..O zamanlar boyu 1 metreye yakındı..Bu gün ise 1.83cm..Ama hala minik kuş..
Nereden nereye...
Sevgili İldem'ciğimizle beraber Meloş teyzesi ve ben de olaya dahil olup minik çaplı bir balkon parti yaptık..İldem sağolsun hem yaş pasta hem de kendi yaptığı mantar kurabiyelerden getirmiş..Teyzesi Meloş makarna salatası ve çay ikramında bulundu.. Emeği geçenlerin ellerine sağlık..Güzel oldu gibi gibi..



Hey gidi günler hey! demekten başka elden bir şey gelmiyor..Nice mutlu, sağlıklı, sevgi ve huzur dolu, başarılı bir ömür diliyorum 'minik' lokumuma..
Sizlerin de her şey gönlünüzce olsun..
Hayırlı ve sağlıklı ramazanlar geçirmeniz dileğiyle..

6 yorum:

  1. Doğumgünü kutlu olsun hep beraber nice yıllar geçirin ablacım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim..Allah her anne ve babaya birlikte evlatlarıyla doğum günü kutlamak nasip etsin..

      Sil
  2. Nice güzel yaşlara bebişe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Reyhaneciğim..ne kadar büyürse büyüsün evlatlar daima bebiştir..öpüyorum..=)

      Sil
  3. Asude kızımın gözlerinden öpüyorum ve ona upuzuuuun yaşlar diliyorum.. Ve maşallah diyorum.. Benim kızım da 20 yaşına geldi ama hala dünki bebek gibi..
    Allah sizleri de başından eksik etmesin.:))
    Bu arada 12 Temmuz benim erkek kardeşimin de doğum günü.. O da maşallah 43 yaşına girdi..:))

    YanıtlaSil
  4. sevgili miyav kedicik, çok çok teşekkür ederim güzel temennilerin için..kızının da gözlerinden ve yanaklarından öperim..kardeşinin de doğum günü kutlu olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil